Monday, January 25, 2010

:: Cahaya Kekasih Brooches ::

pestime wat brooches manyak2 membentuk sebuah ayat,,terima kasih kepada asyiqin sbb beri pengalaman nih,,, mmg mulanya mencabar tahap ketekunan,,time2 ni la lecture dah mula bagi tugasan cam air hujan turun dari atap bumbung,,hhuhuh,,

Perkataan yang dia minta ialah " CAhaya KekasIh"

saya bubuh vutang-vutang kasik menarik..

close up sket
...................................................................

lepas siap jahit tuh saya tengok banyak pula huruf2 yang besh,,maka dalam keadaan sedikit tekanan saya mula menjadi sewel dengan bermain RODA IMPIAN soang2....
.......................
maka "saya putar Kiran..."

Mula2 saya buat ayat nih,,,,



Lepas tuh ayat ni pulak,,,,,


PAstuh Ni Pulak,,,,,,,


ini bahagian belakang...


sebenor nyer banyak lagi ayat pelik2 saya buat,,heheheh,,minta maaf ya asyiqin,,hehehehe,,harap awak suker ya,,

** benda ni lum sampai lagi kat tuan punya nyer tapi tangan da gatal2 miang nk pos entry ni jugak!!!kuang,,kuang,,,kuang,,,

3 comments:

  1. hahahha....tak sabo ni nak main susun gak!!!

    aah la lom sampai...ari2 tunggu ni....awak pos bese ek? saya risau alamat salah..huhu...but if reg ok kot....

    comelnye!!!! ceh....enterframe nama betul tu...segan i...uhuk2...just call me cahaya :P

    btw..ayah saya memang kacak!!! hehe

    ReplyDelete
  2. berapa harga satu? macam berminat je?

    ReplyDelete
  3. follow blog me.pldkdiana@yahoo.com

    ReplyDelete