Friday, June 17, 2011

:: Tempahan Hp Pouch Daripada Dr. Fazley ::



Walaupun saya dah kurang ambil tempahan....dah tak aktif macam dulu..tapi request kali ni mmg susah nk tolak..isk..rasa berat ati je...gila nk tolak tempahan orang femes lagi disayangi ramai...perghh...takpelah..dengan berbesar hati saya pon mula menjait dgn penuh kasih sayang...

customer lain jgn amil hati ya..kalian juga penting buat saya......
ok
jum
layan~

^_____^

Model Hp - Experia Arc
Tema : Icon Android

nk tahu lebih lanjut boleh berkunjung mista goggle doodle utk penjelasan yg lebih mendalam ttg icon android yang da macam kumbang berkepala tudung saji nih.

^_^



Bahagian Depan

Simple aka ringkas sahaja...yela..untuk lelaki kan..kalo pempuan mmg dah bubuh jibling2 kasi merelip12x sebatu dah berkilau2 gituk~ sakit mata mak nyah~
sesuai dgn jiwa gadis...




beliau ni katernya pencinta gadjet.maka elok benar lah ada lap2 bagai di situh~
as usual..senget2 itu perlu ;p hihihi




android yang ada poket macam doremon~
boleh isi jajan,,kuaci,,duit 1hengget~
dan juga pil barangkali.. ;p

Ini Bahagian Belakang di mana kepala kumbang android ni boleh dicabut2...saya guna pelekat velcro..Dr. cantumkan lah sendiri yea kepala y macam tudung saji tuh..
kalo tak tutop nnt bolos plak hp tuh~
- yang kecik tu hp strap nya...mini android pnye doll..aha gituh~



Dr. sangat gemar mengumpul gadjet Sony Ericsson...senang dikendalikan katenya...program2 dan software dia pon mesra pengguna..takdela complicated macam N0rkiah.huhuh..




Sebahagian koleksi untuk diturunkan sebagai harta pusaka kepada cucu cicit generasi akan datang...pui~ time tu tah2 model nih cam nokia3310 agaknya..
ketawa je cucu2 tgk.. =p
teknologi makin lama makin canggih manggih..
dasat...dasat..~
^___^




Terima kasih Dr. Lutfi kerana telah memberikan saya pengalaman menjadi seorang juru ukur yang separa tauliah..hp anda sangt tak susah pon nk jait~ lalallala

- YEAP...
This is my Doctor..
not too emshem,,not to tuff like Vin Diesel oh my hero,
but still can make me feel save whenever im with him..
thanks so much Mohd Lutfi B. Jemari for being such a
patient, honest, gud listener, gud advicer as well as gud criticism too..heeheh..ops
n not to forget
Thanks to those who hated me,
you made me a stronger person.
Thanks to those who loved me,
you made my heart grow fonder.
thanks to those who envied me,
you made my self- esteem grow stronger
thanks for those who cared,
u make me fill important.
thanks to somebody who entered my life
you made me who i am today (tengs mak & babah )
THANKS to those who LEFT,
you showed me dat nothing last forever.
and Tengsssss so much for those who STAYED,
yOu sHOwED mE ThE TRUE mEANiNG OF
 RELATIONSHIP




**** ops tersepiking hamerika plak...lantak la grammar mistake ...tak jatuh hukum dose beso pon klo tersilap..hihi.ok ...readers da bleh muntah skang..haahahaha..***

Jumpa lagi..


daaa


^_____________^


8 comments:

  1. Panjat aku..... Ingat saper la kn...

    ReplyDelete
  2. Hihihi..panjat pokok ke panjat dinding??? ^_^

    ReplyDelete
  3. hahaha..nakalnyerrr wawa...pui~ ~ ^_^

    ReplyDelete
  4. thanks banjar scotland...lutfi ni orang banjar...satu geng la ni ya~ ^_^

    ReplyDelete