Monday, August 8, 2011

:: Salam Ramadhan ::


Assalamualaikum wht dan salam sejahtera ... ^_^

Belum terlewat untuk saya ucapkan SElaMat Menunaikan ibadah puasa di bulan mulia Ramadhan Al- Mubarak ni...saya harap semua orang berpuasa dengan penuh kesabaran dan kesungguhan...
Lama sudah tak merambling di blog sendiri...berkraf apatah lagi...takat ni tangan, otak tak cukup nk komited kt minat saya nan satu ni..menjait bagai...sbbnya
saya
sedang
perah
otak
siapkan
KAJIAN TINDAKAN
untuk
my
final
sem
di
IPG Tengku Ampuan Afzan
yang
tercinta
.....

Dalam kepala lala saya terlalu banyak yang saya fikirkan.
macam- macam saya fikir, tentang hidup, keluarga, cita- cita, impian dan angan -angan..
oh sekiranya ada mesin yang boleh imbas otak saya ni tentu mesin tu leh corrupt dan hang..
hihihihi...
banyak gila benda aku bayangkan..
benda terakhir yang saya fikir adalah menempuh alam perkahwinan..kira list terakhir yang saya akan fikir lah..
jarang imagine ttg pelamin, baju kawen, nikah, theme..
saya cuma terbayang tentang
graduation...pastu jadi full time teacher kat skolah maner yang bakal tercampak pun saya xtau
skolah kampung?
skolah bandar?
skolah org peribumi?
sabah?sarawak??
hihihihi...
mmg habes pk ranum2lah..

kerjaya?
masa depan?
huh...banyak woo kene pikir..yeap,,
saya mmg suker berfikir, kadang2 hal orang lain pon saya tolong pikirkan...
tapi biasanya benda yang akn saya fikir tu benda yang best2...logik...dan banyak bagi faedah kat diri sendri dan orang lain...
benda terakhir saya fikir bila tak leh tido setelah setengah jam mata terkebil2 ngntuk tapi tak leh lelap ialah :

saya bayangkan saya berada di sebuah pulau yang gila vaveng indah dan chantek, nyaman, pastu tak da orang. Air laut kaler biru. Dengan bunyik deruan ombak memukul2 manja pantai sambil sang burung bernyanyi girang atas pokok yang kehijauan...
perghhhhh
indahnya ciptaan Tuhan...
tengah sebok2 imagine itu ini tah kemana last2 saya pn terlelap...
yeahha...
^_^

cuma skang ni
saya terfikir
nak
buat
apa
lepas
saya
update
post
ni
nanti?

hihihi...
salam merepek dari saya

Nur Nabiha Bt Tukiran


esok puasa tau

yeah

^_^


No comments:

Post a Comment