Tuesday, December 8, 2009

Puas,puas,,puas,,,,seronok~

HADIAH DARIPADA HUBBY ~


tanks kepada Mohd Lutfi Bin Jemari kerana menghadiahkan buku yg sangat berguna lagi besh sgt ni..*saya suka baca buku jua. dia tau apa yg saya suka, dia leh baca apa yg saya inginkan dgn tgk riak muka je,, dia tau kekuatan dan kemampuan saya,,dia ckp time bejalan2 kat kedai buku die jumpa buku ni lalu dibelikanya tuk saya,,womentiknyer dier walopn hakikatnya dier nih susah nk jiwang~ahai..mgkin kerana itu jua hubungan kami dgn izin tuhan da nk mececah 6 taun suda,,,meh review sket ttg buku nih,,

buku ni ada bagi tips2,,contoh2 corak yg bagus kepada beginner cam saya ni ha.
buku ni duk pot pet pot pet cita sal kain flet, bahan2,,sumer gituh la,,tapi mmg besh~

~ OkEh tamat sudah kisah buku ~

SKANG NAK CITER SAL SHOOppIng BerSAma ADek!!!!

belum pernah rasannya sblum ni saya bershoping rasa puas gile sampi xnk balik umah!puasnya lebih puas macam kiter baru pas beli jam mahal2, bli baju beratus2,,xpun makan MCd prosperity berger gituh la..sjak bkcimpang cimpung dlm bdang jait2 nih,,alhamdulillah sikap boros bebelanja tuh *high desire dah kurang,,rasanya benda dalam grobok tuh sume dah cukup,,,Tadi saya ke gedung menjual barang2 jait, butang2 nih,,waduh2,,mau juling mata tgk reben2, butang2, benang, tah paper lagik la,,murah jua,,jadi setelah di tapis2 bijik mata ku ini lantas ku rembat 4 jenis geben niha dan diseret keluar menuju ke kereta oleh adek ku,,,*ikutkan banyak lagik nk beli,,nafsu!! hahaha,,,

reben 4 jenis warna,,beli lu semeter,,padahal tatau lagik nk wat pe ngn geben2 nih,,,pastuh g li benang pula,,,pastuh zip pula,,


nntikan jela kemunculan benda2 baru yg bkal saya produce menggunakan bahan2 ni sumer~ tanks kerana membaca enrty post ini~ ,,,

4 comments:

  1. berjalan2 di kedai mana ya untuk membeli nih...:)

    ReplyDelete
  2. jelesnya..minat gk wt bnda cmni tp xde idea dn sekemas ini...keep it on ok..

    ReplyDelete
  3. berjalan2 di europe time kami g honeymoon awi tuh Hajalicious,,hihihi,,,

    Tanks much nur syazana,,takpe nnt naik sem leh dtg blaja kat blik saya,,hihih

    ReplyDelete
  4. saya PUn g Jejalan JUga Tadi Beli Riben Ala REnda..tak TOW nk Ckp naMa tui dia...pastu terlajak Lagi G daiso Hak..hak..koje mengabih witw/pun dan kemarau sanGat!!

    BukU iTeW PUn sAyA ada...TP beLi sendiri Akkk!

    ReplyDelete