Monday, February 22, 2010

:: LillYshoppe giveaway ::


saya nak masuk gipaway die dgn harapan saya boleh menang...besh nyer kalo menang,,yela dapat adiah free...hehehe

ni la antara hadiah2 yang bakal si pemenang tu dapat!!!

sumer somel2 je barang2nyer..geram je tgkkan..isk

saya suke hok kotok ( kotak) bawah ni,,,leh wat simpan brooch2 saya, xpun bubuh duit syiling,, xpon isi cokelat manyak2 dlm ni pastu makan sehari sebijik,,,kekekek
kan comel,,~ ;p


selain tu jgk lillishoppe ni pon ada wat produk2 yang menarik,,,,contohnya cam
wristlet ribbon ni ha,,,

saya minat yang ni ...

sbb dier bunga2..klasik gituh~ ;p

kepada peminat2 di luar sana yang ingin menyertai giveaway nih,,,bolehla merajinkan diri anda utk melawat ke lillyshoppe ,,jom pakat ramai2 meh,,,, jom,,jom

tarikh tutop penyertaan 11 AprIL 2010


1 comment: