Friday, January 7, 2011

:: Borongan ::


Semasa akhir tahun lepas saya banyak buka tempahan untuk harga pemborong...belian 30 biji dan ke atas akan dapat harga baik punyer ...
Peluang keemasan ini telah direbut oleh pelanggan bernama Azza Fasyarina, dr JB.
ini merupakan item2 yang ditempah oleh beliau...


Brooch Bunga




............


Brooch Vulat2

(telupa nak hamek gambo dulu b4 bungkus ..)





..........

Button Brooch
( terima kasih kepada SusCraft )

terdapat jua pelbagai warna cuma tak larat nak hamek gambar banyak2..
begitu jua dengan brooch di bawah ini


Fabric Brooch
diperbuat daripada fabric cotton, terdapat jua pelbagai corak dan pelbagai warna dn jenis butang. bergantung kepada kesesuaian warna agar nampak comel je,,cewah,,.

Kebiasaannya kuantiti yang diambil melebihi 30 biji dan ke atas..jadi jika nk tempah kene byak bersabar lah sbb skang saya da takda minor tailor..kena lah bgi tempoh sikit ya...sebarang pertanyaan leh email saya..


Ramai lagi buyer yg ambil secara borong cuma saya kadang tak sempat nk ambil gambar- gambar item..kebanyakan pemborong ambil brooch dan hair clip. last order haritu saya buat untuk 1 booth kedai jual tudung kat Carrefour Batu Pahat..dia mintak 300biji. tapi saya siapkan mana yg termampu je sbb time tu ada stok barang yg da habes ditambah plak dgn kedai stok tu tak buka2 sehinggala due date dan plus2 nak balik maktab dah..agak lelah jua lah menyiapkan 50 biji ribbon hairclip, 160 biji brooch,,,alhamdulillah tu semua rezki kan~ rezki anak- anak~ hhihihih...

Jutaan Terima Kasih jua kepada pembeli2 seperti
Fitriyana
Cik Masni
Booth Synn Craft, Square One, BP
Lady Boss Collections, Square One , BP

* maaf jika ada nma2 pemborong yg tetinggal



ok sebarang pertanyaan boleh dihantakan ke email..


ok itu sahaja buat kali ini

jumpa next n3


assalamualaikum

daa~

No comments:

Post a Comment