Sunday, January 9, 2011

:: cenderahati buat student ::

Bhohohohoho..bukan utk student saya lah..tapi untuk student Kak Hajariah Bt Jemari.... student ape? aha itu yang kita tak tau tuh..jijijiij....tapi kater nya keychain 30 biji ni untuk di berikan as cenderahati.....ini pon jenis customer yang besh, kurang demand, tapi kene siap on time~ tak kisahla kak..time tu saya tak beeziee...so syarat2 akak tu kacang goweng je buat saya...hihih (unsur2 riak ada di situh - xelok tau ) hihihi...


ini dia keychen2 yang dimaksudkan...
jeng...
jengg.
jenggg.....

segerombolan keychen bertaburan di meja kayu
**bukan segerombolan tapi selambakan...
hahahha..wosak bahasa




Lovie Duvvy itu wajar ada ya





Ini Vunga Tulips



Twinkle Twink Twink


dan Mr Pacman



da siapppp......
terima kasih kak hajar...
senang- senang
leh
tempah
lagi
ngeeeeEEeee~~

ok
itu
saja
saya
nak
upload

insyaallah
ada
masa
saya
upload
story
lagi
ya
.......

tata


=)



No comments:

Post a Comment