Thursday, January 6, 2011

:: Klip Wambut ::


Assalamualaikum....Salam Sejahtera dan Salam 1Malaysia....

Saya mmg da kurang amek tempahan...tapi yang ni adalah tempahan yang lepas2 sepanjang akhir tahun 2010...yang ini tempahan dari Masni, Kulai... mintak buatkan klip wambut bebentuk bunga..jadi saya pon buatlah bentuk camni since dia ni pon jenis tak demand ( best dapat customer camnih) hihii...

well..enjoy the photos~




ada 10 biji semuanya...


yang ini bahagian belakang... saya gunakan duck clip...
dan bekas jahitan di tutup dengan kain felt hitam agar nampak lebih kemas.

.....


saiz dia saya tak pasti berapa...tapi agar penuh tapak tangan juga lah..sparuh mgkin...
terima kasih kepada Cik Masni kerana memberi kepercayaan spenuhnya kepada saya untk buat pemilihan bentuk . harap kamu berpuas hati dan gembira berbelanja di
Bieha Tukiran`s Craft..




itu saja untuk post kali nih....
next n3 nnt bieha upload tempahan customer lain pula ya...

c ya..

smile always~

daaa...

3 comments:

  1. saye ade email akak utk order..tp xde respon..saye ingt akak tanak amek order saye..saye post kat fb akak jugak, knape akak xreply msj saye..mgkin akak sibuk,tp saye teringin nk brg dr hasil tgn akak..

    ReplyDelete
  2. fathirah : minta maaf fathirah...mgkin msg tu termasuk dlm spam..kadang2 spam ni akak mark sumer dn terdelete...boleh msg semula x ?

    Mrs Cherry : besar dalm 2 stgah inci

    ReplyDelete