Thursday, January 13, 2011

:: Pillow ::

Tempahan ni dah lama saya buat 2010..tugasan kali ini adalah menghias bantal yang dah tersedia siap dijahit...saya cume tambah nama dan sedikit imej di bahagian belakang bantal..

Kepada : H.A.S.I.F
Daripada : Yaya Humairah



Keweta Pink ni ibarat Kepunyaaan Gadis....

manakala

Lelaki..

opkos la warna yang lebih kejantanan sedikit...


iaitu..


HITAM.


Saya pon tak tahu dari mana datang idea nk gunakan keta kodok @ keta waksewegon
sebagai simbolik.


Dah siap...begini lah gambawan nyer apabila dah siap....terima kasih yaya humairah



Ini gambar pada bantal yang dah sedia ada dah imejnye..yang ni bukan saya yang jait..yang ni mmg da sedia jahit..menangis jugak kalo saya yang jait bentuk ni pakai tangan..mau makan taun nak siap..ihihiii...

k

lah
...



jumpa

lagi

insyaallah


..
tata

1 comment: